Thursday, December 2, 2010

Terima Kasih

Nak story sikit semalam aku dapat satu mesej dari Rasyid, tah apa mimpi dia tak pasal-pasal send kat aku mesej macam ni.....   
Persahabatan umpama sejambak bunga, 
Andai ia terlerai boleh di gubah semula,
Namun takkan seindah gubahan yang pertama.

Maksud mesej tu memang betul. Selalunya kalau dulu kita rapat dengan seorang kawan dan tiba-tiba gaduh nanti mesti baik balik tapi takkan serapat dulu lagi. Rasyid boleh explain tak apasal ko hantar mesej macam ni? Aku tak rasa pun yang aku ada gaduh dengan ko ke apa ke. Ahh tak kisahlah mungkin ko pun dah jadi macam aku seorang yang pentingkan persahabatan. Apa pun terima kasih bebanyak beb...

Ok ini dia mamat nama Rasyid tu, tak lama lagi dia jadi chef dan aku pasti bulan puasa nanti mesti dia tak berbuka dengan maggie dah bila azan "Zohor" berkumandang. Aku tabik dia coz dialah satu-satunya kawan aku yang tak pernah marah langsung selama 7 tahun aku kenal dia. Kena kutuk, kena maki dia gelak je beb. Aik ape ke benda dia buat tu?

0 comments:

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...