Saturday, December 4, 2010

KLIMS '10

Bermula 3-12 Disember ini jangan lepaskan peluang berkunjung ke Kuala Lumpur International Motor Show '10 bertempat di PWTC. Tiket cuma berharga RM15 untuk dewasa pada hari biasa dan RM20 pada hari Sabtu dan Ahad.


Ok biar aku cerita dengan cara yang lebih santai, ringkas dan membosankan. Aku dah pun pergi autoshow ni semalam lepas sembahyang Jumaat. Dalam keadaan bersesak-sesak berebut-rebut dengan orang ramai untuk mengambil tempat paling hadapan semata-mata ingin melihat wanita-wanita yang cantik berdiri di sebelah kereta yang memang cantik tapi tak secantik wanita-wanita itu. Agak berbaloi jugak membayar tiket RM15. 

Kat sini banyak kereta canggih manggih yang dipamerkan, yang aku tak pernah tengok langsung selama ni pun ada. Tapi agak suram bila kereta jenis BMW, Volvo, Bently, Mercedes Benz, Audi, Alfa Romeo, Pagani, Volkswagen dan banyak lagi tak ada jadi tak la semeriah KLIMS '06. Model Lamborghin, Ferarri dan Porsche cuma ada beberapa buah je yang dipamerkan oleh Naza. Selain itu ada juga superbike, Harley-Davidson, aksesori kereta, penjagaan kereta, barang-barang seperti t-shirt, payung dan macam-macam lagi. Jadi pada sesiapa yang takde arah tuju tu berkunjunglah ke autoshow yang cuma 3 tahun sekali di adakan. Tak banyak gambar yang menarik yang aku boleh share coz takde yang menarik sangat pun.

Antara yang menarik perhatian



Salah satu kereta idaman Murcielago Superveloce

p/s: aku rasa lagi puas tengok kereta kat Naza Auto Mall. 

6 comments:

Anonymous said...

cool beb!

Puteri Iqa Izyan said...

wow,kuning nyeee.... :P

Unknown said...

bape ringgit ek nak masuk??

Asyraf said...

15 hari biasa, 20 sabtu ahad...
family pakej pn ade n mcm2 harga lg...

mie said...

wah!!
gue mmg nak pergi tp..
jauh la plak...

Asyraf said...

ada seminggu lagi...
datang la...
tak pun tunggu 3 tahun lagi..

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...