Wednesday, April 27, 2011

Semakin Ramai Isteri Pukul Suami


Kes isteri mengasari suami semakin meningkat. Ish, ish, ish jangan pukul suami anda nanti tak cium bau syurga tau. Nak masuk api neraka ke?? Tak mau, tak mau kan. Selalunya kita hanya dengar kes keganasan rumah tangga terhadap isteri. Ok itu perkara biasa bila isteri masuk ICU kena rembaih dengan suami. What!! perkara biasa??! Wahai golongan Adam, janganlah mengasari isteri anda yang comel tu kerana mereka adalah insan yang lemah lagi lembut, gedik lagi manja dan sopan santun walau mereka ada tomoi sekali pun. Tapi tak dinafikan memang ada isteri yang degil, kuat melawan dan tak patuh pada suami tapi janganlah dikasari sebaliknya guna cara lain keranaaa......
Ada Satu Bagian Pada Perempuan
Yang Sangatlah Peka
Bila Disentuh Oleh Lelaki
Dimanakah Bagian Itu
Maukah Kau Tahu
Karna Bagian Itu
Hanya Untuk Lelaki Yang Cukup Umur
Karna Bagian Itu Sungguh Sangat Bisa
Buat Perempuan
Dimabuk Kepayang, Dimabuk Asmara
Di Manakah Bagian Itu
Maukah Kau Tahu
Saya yakin dengan lirik saya Pak Nil dan saya kunci lirik ini..! Pandai-pandailah cari "bagian" ape tu, panjang bebenor lagu Ari Lasso ni..

Berbalik kepada tajuk utama isteri memukul suami, tahukah anda bahawa anda harus taat kepada suami? Kalau tak tahu rujuk pada ustaz, pakar motivasi atau cikgu tusyen dan jangan sesekali tanya kepada kumpulan Sepah atau Jozan. Mengikut daripada satistik Polis Diraja Malaysia dalam jangka masa 5 tahun iaitu dari tahun 2005 hingga 2010 menunjukkan sebanyak 293 kes isteri mengasari suami.

Statistik dari tahun 2005 hingga 2010

Walaupun cuma jumlah yang kecil dan ada yang menganggap ini kes terpencil tetapi angka yang sebenar mungkin lebih besar kerana mungkin ada yang malu untuk tampil membuat laporan kepada pihak berkuasa. Kepada isteri yang memukul suami cepat-cepatlah memohon kemaafan sebelum terlambat. Pesanan kepada suami sekalian sayangkan anak tangan-tangankan, sayangkan isteri kita kahwin lagi ok.

p/s: Lisa Surihani nanti jangan tangankan bakal suami awak ni ye.. =)

6 comments:

TheSyafiq Mokhtar said...

isteri diorang tu HULK ke?

Abdul Rasyid Kamaruddin said...

pukul2 manja kot nii .. hahaha

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

tompi tuh apa ha? duly blog ni nama camaro kan belakang..sudah tukar eh..

kena kaji jugak tu sbb² peningkatan kes isteri pukul suami..

lagu tuh bahagian hati lah kan..suker gak lagu nih dulu

ASYRAF KAMARUL said...

Syafiq: Mungkin isteri mereka lebih hebat dari tu.

Rasyid: Gedik bebenor suami dorg sampai buat report.

Cik Betty: Ape yang tompi?? Ye dulu Asyraf Camaro tapi sekarang semua dah tukar bagi fresh sikit blog ni.."suker gak lagu nih dulu"??? dulu Cik Betty suka pukul suami ea..hahaha

Anonymous said...

Bukan isteri hebat kdg kdg geram bagai dirasuk pastu ditambah plak suara tinggi lelaki dgn explanation.penipuan yg non stop ataw dgn alasan lupa.sethn dua alasan boleh terima tp kalo tiap tiap tahun alasan sama pastu jumpa suami munafik dah tentu dpt isteri derhaka.xpernah lupa itu dosa besar ataw xcium syurga tp kdg kdg terbabas juga naik la penumbok yg comel.
P/s : sekuat mana pon pempuan xdpt lawan dgn kekuatan lelaki.

Anonymous said...

aku selalu kena pukul oleh isteri ku. aku tak tahan dah. ada ustaz boleh tolong?

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...