Friday, April 29, 2011

Award Untuk Saya

One Lovely Blog Award ini diberikan oleh Tupai Karan, terima kasih sebab ingat dekat saya: 

Ok aku kena kongsikan sedikit perihal tentang aku sebab dah terima award ni
1. Aku seorang yang tak suka bangun pagi tapi sekarang hari-hari kena bangun pagi.
2. Aku lebih suka menghabiskan masa dekat blog sendiri daripada blogwalk.
3. Tak suka memandu kereta sebab malas ya amat.
4. Takut jarum sebab bila kena suntik aku boleh dengar isi-isi aku terkoyak dan sakit gila.
5. Kuat berangan nak jadi Uchiha Itachi.
6. Tak suka habiskan duit berbelanja benda yang tak tentu hala.
7. Hampir 3 tahun tak tidur waktu malam.
8. Seorang yang sangat cool macam Edward Cullen.
9. Bakal CEO di sebuah company.(ok ini jangan percaya)

Berikan Award ini kepada 15 blogger lain.
Mesti kena bagi ke? Ramai tu, ok la amanahkan. Ini blog-blog yang aku suka jenguk.
4. Q J
10. Mie
11. Awyn
14. 
15.

Kepada 15 blogger ini silalah ambil award yang tak seberapa ni sebagai tanda persahabatan antara kita dalam dunia web log ini. Kalau tak nak ambik pun takpe tak paksa.

8 comments:

Aleen Aiden said...

hampir 3taun xtdur malam?perghh!

Firdaus Kasim said...

terima kasih bg award.. hehe.. sy hargai sgt2..

Anis Syaheerah said...

aww..thanks mate. xoxo,

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

tq bagi award..teringin nk jd kaya spy dpt bantu org miskin lain (murninya impian dahku)

Chimie Sushishashimiesz said...

yayyy..dpt adiah... xD

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

beshnyerrr klu dapat kan...ahahaaa.....tahniah!!

BudakTechnician said...

Tq Bro...Sbb sudi bagi Award kat blog aku...Aku ni wat blog tak sehebat korang semua pun, tapi ko sudi gak bg award kat aku yer...Thanx..:)

Knoxville Home Staging said...

This is a great bloog

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...