Monday, April 18, 2011

Muka-Muka Gangster KL Yang Bunuh Orang

Fuhh memang gangster dan menakutkan mereka ni. Pistol, pedang, besi, kayu dah sebati dalam hidup. Kalau gaduh darah tak merecik-recik tak sah. Nyawa dah takde harga dan penjara dah macam hotel bagi mereka ni.

Badan Gangster mesti macam ni.




Inilah dia KL Gangster sebuah filem arahan Syamsul Yusof yang akan menjengah pawagam 9 Jun 2011. Aku suka filem Syamsul sebab filem dia tidak pernah mengecewakan aku. 

4 comments:

nadia natasya said...

awesome lah :)

Anis Syaheerah said...

haiyoo !! -,-

TheSyafiq Mokhtar said...

perghh mesti kena tengok ni

alongxp said...

aku kecewa ngan khurafat... tu bukan citer seram,tu citer tekejut2...

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...