Wednesday, March 9, 2011

Ini Baru Cool

Bulan Febuari dan bulan Mac ni penuh cabaran yang aku hadapi. Rasa nak give up pun ada tapi tu bukan cara aku walaupun aku dah letih berfikir. Aku tak nak mengeluh dengan apa yang dah mula. Aku harus berdepan dengan segalanya entah sampai bila.

Ternyata bukan mudah untuk berjaya jika tak rasa jatuh bangun sebuah perniagaan. Sebelum ni aku cuma baca kisah-kisah usahawan jatuh bangun sebelum bergelar jutawan yang berjaya tapi kali ni aku sendiri yang rasa. Benar kata mereka kalau tak mahu berdepan dengan cabaran, masalah, ditipu dan rugi jangan sesekali berfikir untuk libatkan diri dalam perniagaan.

Aku bukanlah orang yang berpengalaman untuk bercerita tentang perniagaan kerana aku baru bermula dan aku perlukan lebih banyak pengetahuan, sokongan, tunjuk ajar dan nasihat untuk terus membawa ****** **** (nama syarikat dirahsiakan) yang baru menapak dari sebuah nama kecil menjadi maju dan berdaya saing suatu hari nanti. Ribuan terima kasih kepada mereka  yang bersama-sama membawa ****** **** menjadi realiti.

0 comments:

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...