Saturday, March 26, 2011

Widget Pelawat Terkini Bikin Kantoi

Adoi susah sekarang ni dah ramai yang pasang widget Pelawat Terkini gengblogger. Bikin kantoi saja, aku nak stalker pun dah tak boleh. Kepada kawan-kawan ku tolong la alih kan widget tu baru la aku boleh stalker balik blog-blog korang. Malu la aku kalau korang tau aku dok jenguk blog korang tiap-tiap hari. Lagi satu kalau korang buka blog tengok setiap jam muka aku je kat situ mesti korang pun takutkan??

Tengok aku dah kena tangkap
Hentikan!! Hentikan!!

14 comments:

Aleen Aiden said...

hahah,klo da setiap jam 2 ngeri jugak! :P

Asyraf said...

haaa tau tak pe kan...
bukan setakat ngeri je tp resah gelisah, berdebar2, tercungap2 semua ade...

Unknown said...

tau xpe lah.. cmne nak jadi silent reader kan hehhhehe

Asyraf said...

ye betul2, kalau berterusan begini silent reader akan pupus menjerlang 2020 nanti...

afro said...

lol.. betul2.. ade sorang clasmate aku seyes kantoi stalk aku hari2.. si akatsuki tu ade gak dkt blog aku tadi.. lol

paanthology:
>> cerita lepas spm aku.
>> menukar header blog ibarat profile picture.

Mr.Kerro said...

nak taknak terpaksa komen..hahaha

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

Nasiblah blog yg aku suka jadik silent reader je tak pasang widget nih..kalau x dia mesti pelik apehal aku datang banyak kali tp x penah komen..

Asyraf said...

Paan Sabri: habis kantoi clasmate kau..Oo si Akatsuki tu pun ade jugak tadi ea? alamak aku kantoi tapi aku blogwalk je..hahaha

Asyraf said...

Mr.Kerro: itu jela cara terbaik terpaksa komen..

Asyraf said...

Rina AVAIL a.k.a cik betty: mana tau takde? dia letak kat tempat tersembunyi kot..habis kantoi jugak lagi sorang..

Lulu Caldina said...

ekeke, baguslah tu so org tau awak selalu singgah

Asyraf said...

Lulu caldina: memang bagus sebab orang tau kan tapi arrgggkkkk *sakit perut pulak =)

Areyoudys said...

AS SALAM..
KAWE INGATKAN HANG NI ADAM AF
GRR..tengok header tu.
ahahaha~

ala..apa salahnya orang tua selalu singgha kan~
kalau nak datang blog kawe pun jangan risau. kawe tade pasang pun widget tu. baru jer buang. muahaha

XD

meh singgha sini lak~

sebenarnya nak cakap ni kat ASYRAF.tapi risau pula ASYRAF terlebih suka.wahaha~

hoho..tengok isi2 blog ni best, so nampaknya kawe nak follow. nak tengok perkembangan blog + entri dalam ni.

selalu2 update wokeh~
nak cepat ramai memeber, bulan 6 ni ada gath. selalu2 jenguk blog bro ben dengan mas~

Asyraf said...

wslm...
alamak Adam AF pulak...
untung la muka aku ni semua boleh jadi..hehe

tak salah tapi segan je..tambah kalo blog awek yang cun nanti dorg perasan aku dah syok kat dorg plak..hg jgn pasang sorok plak widget tu..wahaha

ok dah singgah..tq ye..

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...