Thursday, August 11, 2011

Menghitung Hari Menunggu Suasana Raya

Khamis, 11 Ogos 2011 bersamaan puasa yang ke-11. Tak sabor rasenya nak tunggu 20 Ogos, kenapa?? Sebab 20 Ogos nanti blog ni akan guna header baru yang dibuat khas untuk Hari Raya Aidilfitri yang akan tiba pada 1 September 2011 nanti. Sabor Asyraf, sabor..!! Jangan guna sekarang nanti tak meriah awal lagi ni, lagu raya pun tak boleh keluar radio lagi jadi sabar ye Asyraf.



Header ni ke yang aku tak sabar-sabar sangat nak pasang tu??

Hmm entah la. Kalau nak tau sama-sama la menghitung hari. Lagi sembilan lari ok. Kemeriahan Raya sudah mula terasa sedikit demi sedikit.


8 comments:

Pesona Algebra said...

Sabar naaa ? puasa x abis lg, hihi

Pesona Algebra said...

Sabar naaa ? puasa x abis lg, hihi

haniey said...

hye :)) amboi dah hitung nk raya,lmbat lg kot..hihi..sbar noh,kita pakat puasa dulu..

Asyraf Kamarul said...

Pesona Algebra: dah tak sabar dah ni...nak raya cepat....

haniey: rasa macam lambat lagi nak raya tapi pejam celik, pejam celik dah raya tau...

kyu delaila said...

x menyabor gamaknye ye.....
hikhik =p

Asyraf Kamarul said...

Memang dah tak sabor bebenor..
Menyanyi: selamat hari raya, aidilfitri mulia, ampun maaf dipinta..bla..bla..bla..

Aisyah Aina said...

lagi 6 hari je ni...ok2..nak tunggu jugak :D

Asyraf Kamarul said...

sikit je lagi nk 20hb tp rasa mcm sebulan.. :)

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...