Thursday, October 27, 2011

Setelah Semuanya Berlalu


Bodoh..!! Kenapa la aku tak nampak segalanya 3 tahun yang lalu. Bila baca semula mesej-mesej yang lama buatkan aku rasa gembira. Sebenarnya aku terlalu bergantung kepada masa untuk tentukan tapi ternyata aku silap. Banyak persoalan yang bermain difikiran aku hinggalah semakin lama semakin jauh.

Kini 3 tahun berlalu, aku tak pasti sama ada perasaan dia terhadap aku masih seperti dahulu ataupun kian pudar. Kalaulah dia tahu apa yang aku rasa, kalaulah dia tahu aku merasa beban selama 3 tahun ni, kalaulah dia tahu aku sangat perlukan dia. Orang kata bunga bukan sekuntum, ya memang bukan sekuntum tapi aku tak ingin bunga yang lain. Segalanya sangat rumit untuk aku tapi aku perlu harungi. Sangat rumit untuk aku cuba sekali lagi.

0 comments:

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...